spanska

hej och godmorgon.
bloggade aldrig igår, men jag drog iallafall på stan med familjen, eller ja alla förutom min storebror.
vi åt go lunch och jag fick med mig ett par super fina skor hem och en jätte fin kofta.
super nöjd, tack mamma!♥
på kvällen så var jag med emelie,emelie och pernilla, vi satt typ bara och kollade på film och snackade lite, mysig kväll.

nu har jag typ precis käkat lite och ligger i sängen igen för att plugga spanska, för imorgon har jag prov, så stenhårt pluggande hela dagen kommer det bli. så vi hörs lite senare!
bjuder på en bild på mig och min fina vän, den är från då vi var i turkiet, jag ser ju ut som jag vet inte vad men har inte så mycket bilder på den här dator, puss

Kommentarer
Alicia säger:

Åhh saknar dig babe!!!

2012-09-16 | 13:19:05
Bloggadress: http://www.aliciianilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback