träna

hej godingar.
sitter hemma och har jobbat lite på min no argumentation som vi ska ha imorgon men jag tycker det är ganska svårt faktiskt men förhopnningsvis så kommer det att gå bra.
sticker iväg och tränar ikväll, ett spinningopass och är helt sjukt jäkla taggad för jag vet att det är jobbigt och det är bra och på sånna gruppass så kan man inte ge upp heller utan det är bara att köra, så nu jävlar ikväll så ska vi svettas!
haha nä men iallafall klockan fem börjar det så kommer bli super. skolan idag var chill, inte nå jobbiga lektioner och jag har börjat fatta matten,en del iallafall så det känns super. pluggning till matteprovet börjar imorgon för ikväll står som sagt träning på schemat.
ha en bra kväll älsklingar.
bjussar på en jävla mongobild puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback