middag

hej har nyss käkat middag, ska snart dra på mig lite snyggare kläder och åka förbi på ica, blev sjukt sugen på kiwi och sen fara och tanka.
att träna sket sig då jag kom på att jag har spanksa glosor tills imorgon och sen andra spanska glosor tills på torsdag så dom kommer jag sitta och läsa in ikväll. det är väl de söndagar är till för.
jag började min dag med en frukost och sen låg jag och kollade på sjukt roliga youtube videos som världens roligaste/härligaste kille gör, åh synd att han bor i england;) nämen det var jätte skönt och sen när jag kollat igenom alla så drog jag mig ut till soffan och la mig och kollade på tv istället.
nu ska jag sticka, ha en bra kväll alla så hörs vi nog senare idag eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback