hello

Hej, skolan idag var ganska chill faktiskt men orkar inte skriva så mycket om den, men iallafall jag och pernilla drog och körde ett träningspass ikväll, sjukt skönt att äntligen ha kommit igång igen.
sitter hemma i soffan nu och får se vad som händer ikväll,antigen så blir jag bara hemma eller så kanske jag ska träffa några kompisar men lutar mot att jag blir hemma.
har inget plugg så det känns sjukt skönt för nästa vecka är det matteplugg för fulla muggar som väntar för v43 är det matteprov och jag känner redan nu hur dåligt det kommer gå då jag inte fattar något av det vi håller på med.
men får väl försöka plugga in det.
men vi hörs lite senare mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback