säger godnatt nu

sitter just nu i köket och har precis lagt i säng min lillasyster. jag ska ta och plugga lite på både spanskan och SO:n.
jag är så inte taggad på något av proven och speciellt inte SO:n då det är ett sjukt stort prov och jag kommer inte hinna lära mig allt.
imorgon väntar en skoldag med bla ett spanska prov och sen ska jag skicka in min NO labbrapport som jag skrev lite mer på ikväll men jag kommer inte ihåg vad vi gjorde se det får räcka.slutar 14.25 imorgon tror jag och då ska jag nog hem plugga lite SO och så sen bara chilla.
men nu ska jag ta och sätta igång så jag kanske hinner snacka med en kompis också lite innan jag ska sova.
ha en bra kväll och godnatt.
jag saknar dig hjärtat mitt.

Kommentarer
El säger:

Saknar dig me bästis :((<3

2012-11-22 | 07:49:43
Bloggadress: http://Http://ohhipster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback