plugg

hej.
pappa kom och hämtade mig här hemma och sen åkte vi till stan och gick till allstar för att käka där.
mysigt, det var bara vi i familjen som skulle äta hemma så vi lyxade till det lite.
när vi kom hem så kollade jag lite på oth och nu sitter jag och pluggar SO, det går väl sådär men en del grejer fattar jag redan så det känns skönt. ska plugga ett tag till sen lägga mig och kolla på oth.
vi har ingen skola imorgon utan vi ska åka och kolla på olika gymnasieskolor så jag börjar tio imorgon vilket känns skönt och sen skulle vi sluta kring två typ.
nu ska jag plugga vidare vi hörs senare kanske.
bjuder på en bild från thailand 2011, saknar som fan att hänga med världens bästa lisa dag ut och dag in.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback