lycklig

hej förlåt för att jag aldrig bloggade igår men orkade inte.
dagen började med kaos men tillslut så satt vi på en buss mot övik.
tåget hade blivit inställt och det blev kaos med bussarna och allt möjligt så vi blev ungefär två timmar senare till paradisbadet än vad vi tänkt men när vi väl var där så hade vi super kul. vi var 15 pers, jag, mamma,alice och elin + två familjer till och kompisar till deras barn.
det blev stressigt när vi skulle hem också så vi fick springa till tåget men vi hann och när vi kom hem var jag super trött. vi låg och chillade jag och elin och imorse vaknar jag först tio och är helt död och sen tio minuter senare vaknar jag igen och då är lisa här och då visar det sig att mamma hunnit få biljetter till one direction i maj åt oss. både mamma och lisa hade suttit med två dator och mamma hade lyckats få så i maj åker jag och min fina lisa ner till stockholm och ser våra favorit killar live! längtar så galet mycket.
det dåliga med den här dagen är att elin åker hem ikväll och jag kommer sakna henne så himla mycket...den här veckan har gått så himla fort. så ikväll efter middagen skjutsar jag och pappa ut henne till flygplatsen.
nu sitter vi och gör typ ingenting men vi hörs nog senare puss.
bjuder på en redigerad bild från skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback