godnatt alla fina människor

hej, sitter just nu i sängen nyduschad och svin hungrig. måste ta något och äta.
passet vi körde idag var jobbigt men samtidigt jobbigt, jag älskar när man tränar så man känner hur ont det gör i musklernaoch jag kan lova att det kändes ikväll, speciellet i magen och ryggen på slutet.
jag ska lätt köra det passet igen.
men ska läsa lite spanska och sen ta något och äta innan jag ska sova. är trött och imorgon väntans en lång skoldag och är verkligen inte sugen på det, börjar 08.10 och slutar 15.20  tror jag, så en lång dag men en dag närmare helg.
imorgon måste jag plugga spanska och SO och sen städa mitt rum och sen ska jag kanske vara barnvakt ett tag.
men nu ska jag plugga lite, godnatt vi hörs imorgon.
mumssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback