lördag

hej, idag har varit en skön dag, passade på att sova länge iidag, eller ja vaknade vid tolv ungefär men det var skönt ändå.
farmor och farfar kom först förbi och sen även min kusin och morbror, super mysigt. så vi fikade lite och sen har jag städat lite på övervåningen och mitt rum såklart.
ikväll så kommer farmor och farfar hit på middag.
 
kvällens planer är inte helt spikade än men det lutar mot att jag nog ska träffa några kompisar, eller ja vi får se vet inte vem/vilka helt så, men jag kanske stannar hemma, är fortfarande ganska trött. hade tänkt plugga idag men blev inte riktigt så då vi fick besök, så det får bli imorgon istället.
nu ska jag sminka mig och göra mig iordning.
ha en fortsatt bra lördag!
gud vad jag saknar detta ställe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback