lista

 1: Om mig

 

 2: 5 favoriter

 

 3: Mina drömmar

 

4:  Berätta om din första kärlek

 

 5: 5 hemsidor jag är inne på

 

 6: Min sommar

 

 7: Någonstans jag vill åka

 

 8: Något som gör mig glad

 

 9: En vän jag inte skulle klara mig utan

 

10: Något jag är beroende av

 

11: En av mina favoritbilder

 

 12: Något som ändrat mig

 

 13: En tjejkompis och en killkompis

 

 14: Dåliga vanor

 

 15: En speciell person

 

 16: 4 bilder som gör mig glad

 

 17:  En bild på en tid du saknar

 

 18: Fem bloggar jag läser dagligen

 

  19: Mitt favorit klädesplagg just nu

 

 20: Typ av killar jag faller för

 

 21:  3 saker jag inte klarar mig utan

 

snodde denna av min kära vän lisa, tänkte se om jag orkar göra hela! har inte så mycket att skriva om så en sån här passar bra! hennes blogg hittar ni här : http://lisaberglund.blogg.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback