fysik

hej.
jag slutade klockan 13.10 och då tog jag bussen hem tillsammans med joel.
när jag sen kom hem så pluggade jag lite och sen vid halv tre så kom pappa och hämtade mig och vi åkte till min lillasysters skola för lite lucia fika och så. brorsan min tittade även förbi där. 
sitter och pluggar för fullt och känns som att jag kan en hel del om svenskan. NO:n känns jobbigare men jag kämpar på och ikväll efter middagen så tänkte jag faktiskt bara ligga och kolla på film. jag är så less på att plugga nu och det jag inte har lärt mig än kommer jag nog inte heller att hinna lära mig.
 
min dag imorgon börjar med engelska redovisning, sen är det dags för fysik prov, efter det är det lunch sen slöjd och sen är det svenska prov, efter det så är den här veckan över och nästa vecka så väntas bara en bildredovisning tror jag och den kommer förhoppningsvis gå bra. arbetet är klart så det är bara att redovisa!
 
nu ska jag fortsätta med fysiken innan jag blir allt för trött. vi hörs lite senare ikväll alla fina!
hur fin är inte denna klänning? bilden är från min tumblr. 

Kommentarer
Lina säger:

Vilken joel? Går han i din klass?

2012-12-15 | 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback