förändring

hej.
har pluggat svenska idag.
no plugget börjar imorgon då jag fått alla papper från klara som hennes pappa skulle skriva ut till oss.
har skrivit en massa på svenskan och nu är det bara att plugga in allt. vet inte riktigt vad det är vi ska kunna men jag antar att det är på det vi gått igenom.
 
ligger just nu iallafall och skriver lite med en kompis på kik, pluggar och så.
är så himla trött så känns inte värt att plugga egentligen. ska försöka sova tidigt ikväll med tanke på att jag knappt sov något inatt.
 
sen är jag också sugen på att göra något med mitt hår. skulle lätt vilja göra som på bilden men skulle aldrig våga plus att min hår redan är slitet som fan så skulle behöva klippa och massa skit innan. men det skulle vara riktigt kul med en förändring till jul/nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback