6: Min sommar

Min sommar var super bra.
 
Började med skolavslutning,efter den så drog jag och sofia hem till mig, käkade tårta osv sen cylade vi och mötte upp jessica innan vi cyklade vidare ner till stan för att skriva moppeprovet.
på kvällen var vi sen med några vänner och jag var glad för jag hade klarat provet.
umgicks med en hel del fint folk och kom riktigt nära terese under tiden alla var på konfa.
jag åkte till turkiet i en vecka och i tre dagar så fick jag alicia och aminda vara tillsammans och sen åkte aminda hem och kvar blev vi. turkiet var helt klart en av de bästa resorna. 
Vi var hemma ett tag och sen åkte vi till skåne dit också sofia följde med. det var super mysigt. vi shoppade, myste osv. det blev även några natbad!
jag hade en bra sommar och jag är glad att jag har dom vänner jag har ni är underbara!
nu kommer lite blandade bilder från i sommar.
bilderna har ingen speciell ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback