4: Berätta om din första kärlek

oj vad ska jag skriva här.
finns inte så himla mycket att skriva egentligen.
Det måste nog ha varit en kille som jag nu idag inte alls pratar med och som jag inte pratat med på jätte länge verkligen, var nog minst ett år sen om inte mer.
Vårat förhållande var väl sådär, vi träffades nästan aldrig för vi hade helt enkelt inte tid och han hade sin hockey som han var fullt upptagen med. men ja, vi höll ihop ett tag och jag kan inte skriva så mycket mer om det här för vet inte riktigt vad jag ska säga.
tycker inte att det är är så himla intressant heller så vi avslutar här för jag har inget mer att säga!
bjuder på en bild från min tumblr då jag inte har några bilder kvar  från den  här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback