2: 5 favoriter

Oj fem favoriter.
 
1. Helt klart mina underbara vänner! som jag inte har någon bra bild här på min skoldator, men mina vänner vet helt enkelt vilka dom är. älskar er alla mina underbaringar.
 
2. Att resa, det är en av dom största favoriterna, turkiet 2012 och Thailand 2011 var helt klart de bästa resorna jag åkt på. 
 
3. sommar och värme, ganska självklart kanske, det är en stor favorit, mycket bättre än en kall och tråkig vinter, även fast den är lite mysig den också.
 
4.Musik (Spotify/ One direction) lite tråkigt kanske men jag skulle inte klara mig utan spotify och one direction har gett mig en sån underbar vän, min fina vän elin i stockholm. så tack vare dom har vi träffats så de är helt klart två favoriter.
 
5.Shopping är också en stor favorit. dock så shoppar jag inte lika ofta nu för tiden men det är alltid kul med nya kläder och skor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback